Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!
Aneb co se stane, když vývojářům necháte volné ruce…
Nejen oživení „Blade“ Spellů
Někteří vývojáři prý dostali „volnou ruku“ při designování nových skillů pro update 3.10, a tak vznikl i Blade Blast. Skill, který sice můžeme použít samostatně, ale silný bude především v kombinaci s jinými Blade spelly.
Blade Blast ve zkratce způsobí docela hezký zelený výbuch na místě určení. Samostatně to nebude žádná hitparáda, ale použít půjde. Jeho použití nám zajistí, že hitnutí mobové dostanou „Unnerved“ – tedy zvýšení přijaté spell damage.
Jak už bylo ale zmíněno, největší paseku začne Blade Blast dělat v kombinaci s dalšími spelly. To především díky tomu, že Bladefall, Ethereal Knives a Blade Vortex budou zanechávat fyzické čepele, které budeme moci odpálit taky. No nezní to skvěle? Půjdeme se tedy podívat, jak to v kombinaci s těmito skilly bude vlastně fungovat.
Blade Vortex
Začneme kombinací s velice oblíbeným Blade Vortexem – ten sice nepotřebuje tolik lásky jako ostatní zmíněné skilly, ale rozhodně by potřeboval trochu lepší AoE – co myslíte?
Tak přesně to pro nás Blade Blast vyřeší! Jakmile se kolem nás budou točit čepele Blade Vortexu a zmáčkneme tenhle skill, dojde k několikanásobné postupně se zvětšující detonaci.
Za každou takhle odpálenou čepel se Blade Blastu zvětší AoE, čímž při detonaci 10. čepele získá asi trojnásobné AoE. S Vaal Blade Vortexem to sice fungovat nebude, ale už jen díky tomu super vizuálu věříme, že to bude jedna z nejpoužívanějších kombinací!
Bladefall
Bladefall zvětšovat plochu úplně nutně nepotřebuje – ale jeho použití není v dnešní metě nic moc. Nehledě na to, že single target damage je něco naprosto otřesného.
Zde se tedy vývojáři rozhodli interakci s Bladefall zaměřit právě na single target – ale clear nám to ve finále zlepší taky. Za každou volej Bladefallu zůstane v zemi zapíchnutá 1 čepel – dohromady tedy za jeden cast zůstane v zemi 6 čepelí, které budeme moci detonovat.
Jasně 6 čepelí nezní nějak šíleně a asi si klepete na čelo, jak to teda tak moc vylepší single target… Jakmile ale použijeme na Bladefall třeba Concentrated Effect, Spell Cascade a další supporty, uděláme z něj vlastně jen nástroj na spawnování čepelí.
Když si to vyladíme pořádně, budeme schopni dle vývojářu dostat na malou plochu jedním castem až 50 čepelí – což je zároveň maximum. No a teď si představte, že Boss bude stát na 50 čepelích, které jedním vaším kliknutím vyvolají 50 explozí, které se budou překrývat. Nejen, že to zní skvěle, ale už teď je jasné, že nás tohle odpalování prostě bude bavit.
Ethereal Knives
Ethereal Knives sice namají v názvu „Blade“, ale počítají se do těchto skillů také. V novém updatu dostanou vylepšený vizuál a samozřejmě interakci s Blade Blast.
U EK dokážeme taktéž kontrolovat, kolik čepelí jedním castem spawneme, jen to zde bude fungovat trochu jinak. Jak jistě víte, Ethereal Knives je projektilový spell, který v základu vystřelí 9 projektilů. Jeden ze tří projektilů poté zůstane zapíchnutý.
Počet tedy budeme moci ovlivnit zvýšením vystřelených projektilů a pomocí rychlosti projektilů dokážeme vlastně ovlivnit rozsah. Při použití Slower Projectiles tedy budeme moci narvat spoustu čepelí blízko k nám a poté je všechny hezky odpálit. To nám zajistí podobné single target možnosti jako Bladefall.
Zároveň zde bude ale velice zajímavá interakce s treshold jewelem pro EK, zvaným Ring of Blades. Ten dělá i nyní to, že EK nestřílíme před sebe ale v kruhu okolo sebe, nehledě na to, že přidává 5 projektilů. To bude pro změnu skvělá kombinace pro masivní clear.
Animate Weapon
Jsme si skoro jistí, že půlka z vás možná i zapomněla, že je ve hře skill gem Animate Weapon. A ono by se ani nedalo ničemu divit – ten skill je naprosto nepoužitelný. U bosse vám dojdou zbraně a jste nahraní. Do Delve nepoužitelné… a tahat s sebou plný inventář zbraní nikdo nechce.
Tak tohle Blade Blast úplně změní – tedy ne přímo Blade Blast, ale spíš fakt, že díky Blade Blastu nechávají ostatní zmíněné skilly ty čepele v zemi. Ty totiž nyní budeme moci animovat, HURÁ!
Čepele ze skillů budou staty prý podobné obyčejné dýce Glass Shank, nicméně skill Animate Weapon bude těmto čepelím přidávat další bonusovou physical damage. No a ta se mimochodem bude sčítat s poškozením, které Animate Weapon skill přidává k normálním zbraním již teď.
Výsledek by z toho tedy mohl být fakt zajímavý a třeba konečně uvidíme zase nějakou šílenou Animate Weapon metu. Nicméně už ne s tolika zbraněmi – doteď jsme jich mohli mít 50, což zásadně zatěžovalo servery. GGG se tedy rozhodlo maximální počet snížit, ale jednotlivé zbraně budou daleko silnější. Dostanou větší damage, budou rychlejší a budou stát i méně many.
Tak co na nový skill Balde Blast říkáte vy? Budete ho zkoušet a pokud ano v jaké kombinaci? Brzy se prý můžeme těšit na odhalení dalších nových skillů, takže nás sledujte, ať o nic nepřijdete!