Jak bude fungovat Scourge?

Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!

Z ničeho nic se předemnou vynořila tajemná postava. Vypadala opravdu ustaraně. Proč ale? Zde na plážích Wraeclastu se nic nebezpečného již nenachází. S křečemi zkroucenou tváří mi předala jakýsi rezavý předmět. Nazývá ho Blood Crucible. Byl celý od krve…

Ligová mechanika Scourge

Takto nějak nejspíš proběhne naše první setkání s mysteriózní osobou, která nám předá nejdůležitější předmět celé nové ligy Blood Crucible.

Ten se bude následně plnit krví námi poražených nepřátel a jakmile dosáhne jisté hranice, dostaneme možnost aktivovat zařízení. To nás následně přemístí do paralelní reality, alternativního Wraeclast, který je obýván démony Scourge. Čím více krve jsme sesbírali, tím déle můžeme v paralelním světě zůstat. Avšak čím déle zůstaneme, tím více poškození budeme dostávat.

Encounter jako takový pak můžeme kdykoliv vypnout, a vrátit se tak na původní místo, kde jsme Crucible aktivovali. Nemusíme se ani bát, že bychom přišli o předměty, které jsme dropli v paralelní realitě, ty totiž „propadnou“ s námi zpět. Můžeme se tak v klidu věnovat masakrování monster a pak následně sbírat odměny. A to stejné platí i pro partu, která společně může cestovat tam i zpět.

Odměny

Když už jsme u těch odměn, pro dobrý pocit svět zachraňovat určitě nebudeme, tak co je v tom pro nás?

Currency

V první řadě se můžeme těšit na 3 nové druhy currency, která nám umožňuje pracovat s corruptlými itemy.

We cannot display this gallery
Scourge itemy

Dalšími odměnami je pak Scourge corrupt námi vybraných itemů. Ve chvíli, kdy do sebe implantujeme Blood Crucible, dostáváme možnost vkládat itemy (později více itemů) do speciálního okénka, které je vystavené corruptlé krvi Scourge monster.

V tomto okénku může být pak předmět transformován (čímž se stane corruptlým) a získá dva nové modifiery. Jeden z implicitů je vždy pozitivní, druhý pak negativní.

Příklady Scourged modifierů:

Mohou tak vznikat opravdu neskutečně silné itemy, nicméně se mohou taky opravdu dobré předměty stát bezcennými, kvůli velmi špatnému negativnímu módu. Tomu by pak ale mělo být zabráněno tím, že daný předmět může být transformovaný až třikrát.

Dle GGG je Scourge prvního itemu otázka chviličky a s každým dalším Scourgem se doba dalšího transformu komplikuje (tier 3 bude trvat přibližně 10-20 map).

Ve chvíli, kdy vstoupíme do map pak dostáváme možnost Scourgovat i mapy. Ty mohou být vylepšeny až 10x a stanou se tak smrtelnějšími než kdy dřív. Vlastně se docela těšíme na tier 10 Scourge 100% Delirium Beyond mapy :).

We cannot display this gallery

Blood Crucible

Nic z toho, o čem jsme psali na řádcích výše by nebylo možné bez Blood Crucible, tedy pohárku na krev démonů. To nejzákladnější již bylo vysvětleno výše, nicméně to by nebylo GGG, aby bylo něco jednoduché.

Blood Crucible má totiž svoje masteries, tedy body, které budou vylepšovat jeho funkce. Budeme je získat zabíjením monster v paralelní realitě a dostávat tak možnost specializovat se v mnohých aspektech práce se Scourged itemy. Čeká nás například:

  • Item slot pro Scourging navíc.
  • Rychlejší transform itemů.
  • Přidání affixu na item.
  • Lepší Scourge modifiery.
  • Možnost transformovat unikátní itemy.
0 0 votes
Hodnocení článku
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments