Nová PoE Expanze přináší do hry Rougelike

Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!

Nová expanze pro naší oblíbenou diablovku Path of Exile přináší do hry kromě spousty novinek i ligovou mechaniku The Forbidden Sanctum, která se nese ve stylu Rougelike! Odvážný krok, který by ale mohl fungovat skvěle!

Path of Exile: The Forbidden Sanctum

To, na co se hráči PoE v pravidelných 3 až 4 měsíčních intervalech těší nejvíce, jsou zajisté nové ligy – tedy čerstvý start a úplně nová mechanika přidaná do hry. Tou novou v expanzi 3.20 bude The Forbidden Sanctum, kdy se vývojáři prakticky rozhodli dát jeden jiný herní žánr – rougelike, do svého akčního RPG. To, že Grinding Gear Games se nebojí s herními žánry experimentovat je známé již delší dobu – vzpomeňme si například na ligu Blight, která do čisté diablovky přinesla Tower Defense žánr.

YouTube player

Ve Forbidden Sanctum nás čeká dungeon rozdělený do jednotlivých pater (až 4) s tím, že každé patro bude rozděleno do několika místností a na konci nás bude čekat boss. Jakmile projdeme všemi čtyřmi patry, budeme mít možnost bojovat s hlavním bossem tohoto dungeonu. Samozřejmě nás čekají také odměny – bez toho by to nešlo.

No a nebylo by to tak úplně rougelike, kdybychom po cestě neměli spoustu rozhodování a postupného vylepšování naší postavy v rámci Sanctumu. Rovnou tedy zapomeňte na to, že na první průběh zvládnete projít celé Sanctum od začátku až do konce. Detailněji se o samotné ligové mechanice včetně návodu můžete dočíst v našem článku Ligová Mechanika Forbidden Sanctum.

Novinky pro expanzi 3.20

Kromě ligové mechaniky nám tento patch, jako již je zvykem, přinese i celou expanzi pro Path of Exile jako takové. Čekají nás nové skilly, buffy unikátek, balančí změny a mnoho dalšího. Pojďme si tedy představit, na co se můžeme již v pátek 09.12.2022 těšit.

Nové přídavky do Endgame

GGG nám již nějakou dobu zpět slíbilo, že s každou expanzí se pokusí vylepšit i endgame – tedy část hry primárně zaměřenou na Atlas a mapy. Tentokrát nás čeká přídavek Fracturing Orbu, dvou nových Atlas Memories, rebalancování Eldritch oltářů a pasivního stromu pro Atlas.

Fracturing Orb se bude skládat z shardů padajících z Harbingerů a bude se jednat o velice silný craftící nástroj. Sice jsme tedy nedostali Divine shardy, ale díky tomuhle novému orbu budou mít Harbingeři hned o trochu vyšší hodnotu.

Nové Atlas Memories se zaměří na Domination (shrine) a Bestiary (beastcrafting). To nejdůležitější bude ale zřejmě předělání Atlas Passive Tree. Vývojáři slibují, že už nebudeme muset neustále předělávat náš pasivní strom, když budeme chtít jít na bosse.

Detaily o nových endgame rozšířeních si brzy rozepíšeme ještě v separátním článku.

Nové skilly a Vaal skilly

Balanční změny

Nové a buffnuté unikátky

5 1 hlasovat
Hodnocení článku
guest
3 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Martin
Martin
4. 12. 2022 20:47

Diky

Kmínek
Kmínek
5. 12. 2022 14:09

Vsadím se o co chcete, že Sanctum bude ještě horší než Kalandra a lidi budou zase nasraný.

DJKiller
DJKiller
6. 12. 2022 16:59
Odpovědět na  Kmínek

Já osobně věřím, že to bude dobrý! Doufám teda… horší než Kalandra to bejt nemůže přece 😀