Nové skilly k čištění vašich zahrádek!

Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!

S novou ligou samozřejmě přicházejí i nové skilly a úpravy pro skilly již existující. V dnešním článku se podíváme na ty, které byly odhaleny během oznámení vydání Harvest ligy. No a musíme říct, že se máme na co těšit!

Brutální Slam

Cílem ligy Harvest je mimo jiné vylepšit obouruční zbraně. Důsledkem toho jsou tak některé skilly rekategorizovány jako Slam.

Představen byl jeden nový slam skill a slam support skill. Některé skilly byly zaškatulkovány do kategorie slamu, díky čemuž se jim dostalo nových vizuálních efektů, vylepšené funkcionality a také větší síly pro uživatele obouručních zbraní.

Fist of War Support

Fist of War Support by se dal popsat jako Mirage Archer pro naše slamy. Protože po použití slamu se nad námi objeví předek, který bude každých pár sekund používat slam s námi, díky čemuž nám umožní dávat větší poškození s větším AoE.

Fist of War Support

Tectonic Slam

Nyní pro změnu využívá pouze jednu endurance charge za každé tři použití, což je nám umožní lépe udržovat. Čím více pak budeme mít endurance charges, tím větší budeme mít AoE.

Upřímně se moc těšíme na buildy, které budou stackovat endurance charge, aby vytvořily brutální AoE efekty, což vlastně můžeme vidět i na tomto videu.

YouTube player

Ohlušující Warcries

I Warcries se dočkaly velkých úprav. S novou ligou také přichází čtyři nové Warcries a tři již existující budou předělány.

Warcries se nyní zesilují ne na základě toho, kolik je okolo Vás nepřátel, ale dle toho, jak jsou ti okolní silní. Většina Warcries také následně vylepšuje vaše útoky, čímž jim zvedá sílu na určitý počet úderů.

Seismic Cry

Vypustí vlnu, která tauntne nepřátele a odhodí je zpátky. Také udělí buff, který vám dává větší šanci na stun nepřátel. Seismic cry také vylepší vaše následující útoky tím, že jim zvedne poškození a AoE.

Budou nové Warcries zajímavé?

Rallying Cry

Vypustí vlnu, která tauntne nepřátele a následně již neregeneruje manu, ale přidá procentuální weapon damage všem přátelským jednotkám v okolí v závislosti na síle nepřátel. Vám tento warcry pak zvedne poškození v závislosti na tom, kolik přátelských entit je okolo vás – ty zahrnují jak lidi z party, tak třeba miniony.

Na první pohled to vypadá, že Warcries se stanou velmi zajímavými support skilly, které budou s největší pravděpodobností tvořit základ jedné z nových Ascendancy v PoE 2.

YouTube player

Smrtící Brandy

Možná některé z Vás zklameme, ale nebudeme se bavit o silném alkoholu, který by probral i mrtvého.

Řeč bude o několika nových Brandech, jednom novém supportu a změně jejich mechanik.

Brandy byly představeny již před několika ligami a stále fungují tak, že se vycastí na místě, kde se pak připnou na blízkého nepřítele a aktivují svůj unikátní efekt.

Díky nově přidaným Brandům se vytvářejí nové podmínky nejenom pro stavbu nových buildů, ale také styl hraní, který bude mnohem více agresivnější a aktivnější než buildy předešlé.

Změna Brandů

Brand Recall bude stále přesouvat Brandy ke hráči a aktivovat je, ale již jim neprodlouží jejich životnost, a navíc bude konzumovat manu dle přivolaných Brandů.

RIP Archmage Brands. Ne, ne tak úplně. Vše bude fungovat stejně, GGG nechce nerfnout build jako takový, ale spíš to, že je jednoduché ho postavit a hrát velmi pasivně.

Co je ovšem důležitou změnou je to, že Brandy se budou nyní budou vracet do místa vyvolání nebo přivolání Brand Recallem. GGG si tak slibuje větší focus na Brand Attachment Range a vyhnutí se clearování monster off-screen.

Co nás zaráží je fakt, že GGG nazývá tuto změnu „malou“, ale pro Brandy jako takové je to klíčová změna, která pozmění dosavadní styl hraní těchto buildů.

Tato situace se dá ale vyřešit tím, že Brandům budeme zvětšovat „attachement range“, aby se mohly po zabití moba co nejdříve přichytit na dalšího.

Penance Brand

Po položení Penance Brandu na zem se normálně přichytí na nepřátele a aktivuje se. V tu chvíli se začne nabíjet a pulzovat energií mezi ostatní nepřátele pokaždé, když se aktivuje.

Kdykoliv je tento Brand odstraněn (vypřší doba trvání brandu, nepřítel zemře, nebo je přivolán recallem), energie brandu se uvolní a způsobí sérii explozí, která způsobí fyzické poškození s částí konvertovaného do lightning.

Čím víc energie se naakumuluje, tím větší poškození a AoE bude exploze dělat. Což dává hráči možnost určit si, jak bude daný Brand využívat. Důležité je zmínit, že pro energii bude „strop“, kterého když se dosáhne, začne se uvolňovat i bez odstranění.

Arcanist Brand

Automatické sesílání spellů na Brandu? Máte ho mít! Pokaždé, když položíte Brand a ten se aktivuje, vytrigrují se nalinkované spelly v nalinkované sekvenci.

Protože Brandy jako takové mají velmi dobrý clear potenciál, takto vyvolané spelly mají menší AoE a penalizaci na dosah projektilů a chainu. Zároveň budou mít taky penalizaci na poškození za to, že mohou být vyvolány vícekrát. Triggernuté skilly ovšem dávají vyšší poškození targetům, na kterých je Brand přilepen.

YouTube player

Wintertide Brand

Wintertide Brand aplikuje Cold Damage over Time a následně chilluje nepřátele. S každou aktivací navíc síla efektu stoupá.

Ve chvíli, kdy je Brand odstraněn (vypřší doba trvání brandu, nepřítel zemře, nebo je přivolán recallem), se síla DoT vypustí a způsobí poškození všem v oblasti. 

V základu můžete přichytit dva Wintertide Brandy na nepřítele a s Runebinderem tak můžete mít až tři aktivně přichycené na jednom exempláři.

Swiftbrand Support

Swiftbrand Support zkracuje aktivní a neaktivní dobu Brandu, ale zrychluje jeho aktivace.

Pro jeden Brand není Swiftbrand dobrým supportem, ale v případě aktivního běhaní a sesílání Brandů bychom měli dostat velký boost do našeho poškození. Což otevírá možnost hrát mnohem agresivnější Brand buildy.

Penanace Brandy tak budeme moc velmi rychle aktivovat, čímž se bude rychle nabíjet energií a následně i velmi rychle vybuchne, nebo Arcanist Brand bude velmi rychle sesílat námi navolené skilly.

Nápadů, co s novým supportem a skilly je rozhodně hodně. Pokud i Vás nějaký napadne, dejte nám vědět do komentářů, těšíme se na nějaké šílené nápady.


Líbí se vám, co děláme? Pokud ano a chcete nás podpořit a pomoci nám Exiles.cz rozvíjet, můžete se stát našimi Patrony. Především díky našim Patronům je Exiles.cz tím, čím je, děkujeme!

0 0 votes
Hodnocení článku
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments