PoE 3.21 Crucible – to nejdůležitější z patch notes

Patch notes jsou vždyc strašně obsáhlé a je velmi těžké z nich vybrat to, co je nejdůležitější. Navíc je to vždy subjektivní práce, protože každý hledá něco jiného. Pokusili jsme se však vyzobat nejdůležitější buffy a nerfy, které si myslíme, že jsou obecně důležité pro všechny hráče. Tak pojďme na to!

Buffy:

  1. Tabula, Skin of the Lords a jiné unikátní body armoury dostávají buff v podobě 15% increased maximum life pokud na body armour není jiný life modifier. Stačí si vzít novou Life Mastery.
  2. Buildy na levé straně stromu, které se budou specializovat na armour mají možnost získat až +2 max elemental resistances z armour a reservation mastery. To znamená, že se Soul of Steel a Prismatic Skin se můžeme dostat až na +5% maximum elemental resitances.
  3. Spousta dalších nových a velmi zajímavých masteries!
  4. Extra projektily u Rangera! Tato změna umožňuje spoustě bow buildům být hráno jako league starter a otevírá dveře novým a zajímavým buildům. Chtěli jste zkusit Tornado Shot jako league starter? Teď můžete!
  5. Ranger a Templář mají nově přístup ke Strike mastery, což zase otevírá dveře novým buildům.
  6. Power Charges dostávají malý buff ve formě 10% increased crit chance za power charge.
  7. Mark budou dostupné od nižších úrovní, například takový Sniper’s Mark bude opravdová lahůdka pro již tak buffnuté bow buildy. Je toto vážně bow build league?
  8. Snipe dostává svůj vlastní gem, což znamená, že můžeme začít ligu s bleed bow buildem, yay!
  9. Nový Sabotér i Pathfinder vypadá opravdu dobře. Ano, Sabotér pár nerfů dostal, ale i tak věříme tomu, že díky této změně vznikne spoustu nových a zajímavých buildů.
  10. Kiracovo módy ve 3.21 jsou fakt dobré! Sláva essencím a expedicím!
  11. Stack size pro Orb of Alchemy, Vaal Orb, Chaos Orb, Tainted Chaos Orb, Eldritch Chaos Orb, a Veiled Chaos Orby byl zvýšen na 20. Well… aspoň něco. V jednom sloupečku tak budeme mít vždy 100 Chaosů, to je docela fajn.

Nerfy:

  1. Obecně složitější levelování. Melee, kteří levelovali zpravidla se steel skilly, budou díky nerfům steel skillů hledat alternativy. No a csteři, kteří spoléhali na to, že si vyrobí wandku, která jim vydrží až do map, také zabrečí, protože tento recept byl ze hry odstraněn.
  2. Molten shell dostává slušný nerf. Nově je tak srovnatelný s ostatními guard skilly. V některých případech možná i horší. Nerf dostala i Vaal verze.
  3. Reservation masteries jsou pryč a to je opravdu silný nerf pro většinu buildů. Jasné, dostáváme náhradu ve formě 12% reservation z mana mastery, ale to veškeré škody nenahradí. Tyto změny se tak dotkly spousty league starter buildů, což pochopitelně dost rozhořčilo komunitu.
  4. Infinite Heist a Infinite Sextants strategie jsou pryč. Recept na Book of byl odstraněn ze hry. Harvest craft byl změněn na 50% chance to not consume sextants, což efektivně likviduje tuto strategii, která do ekonomiky přinášela spoustu itemů.
  5. Dropy pro Catarinu, bosse ze Syndicate, byly upraveny. Očekáváme tedy, že třeba Devouring Diadem bude dropovat méně a budetak vzácnější. Za nás rozhodně dobrá změna, určitě lepší, než item nerfovat.
  6. Arcane Surge již nedává spell damage, ale cast speed (10-20%).
  7. Onslaught support gem byl odstraněn ze hry. Prý moc zrychloval levelování.
5 3 votes
Hodnocení článku
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments