Sdílení Dolu a změny v Sulphitu

Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!

GGG pozorně tuto ligu sleduje zpětnou vazbu od hráčů a snaží se ligu Delve a její mechaniky co nejvíce zpříjemnit už v průběhu ligy – což velice oceňujeme. Jde snad o první ligu, kde jsou zásahy do jejich mechanik velice rychlé a snaží se hráčům co nejvíce vyhovět.

Nyní přichází změny v tom, jaké množství Sulphitu budeme získávat a taktéž se začnou sdílet doly na celém účtu a nebudou vázané jen na jednotlivý charakter.

Sdílení Azuritového dolu

Původní plán vývojářů, a jak to funguje nyní, byl, že Důl bude pro každý charakter specifický a tedy, že každý charakter se bude do určitých hloubek muset dostat sám (a nám se upřímně tato varianta líbila nejvíce a stále líbí).

Nyní přichází změna na základě zpětné vazby od hráčů a GGG má pocit, že toto rozhodnutí bylo špatně  a s příštím patchem přijde změna.

Od příštího patche bude tedy Azuritový důl sdílený skrz váš celý účet a nebude tedy vázán jen na danou postavu, ale na danou ligu.

Jakmile se patch „nahodí“ budete mít tedy již jen jeden jediný Důl – a to ten, kde jste nejhlouběji – Doly ostatních charakterů budou ztraceny.

Pokud tedy máte v nějakém z Dolů tedy například místnost s Bossem, o kterou nechcete přijít, doporučujeme si jí zaběhnout ještě před příchodem tohoto updatu.

Rebalance Sulphitu

Není žádným velkým tajemstvím, že v tuto chvíli je nejefektivnější získávání Sulphitu pro vaše „Delvování“ párkrát si zaběhnout lokaci Quarry v 9. aktu – ale je to dobře? Není.

GGG si to naštěstí již také uvědomilo, že je něco špatně, a tak přijde změna v množství Sulphitu, které budeme dostávat z map. Především z T16 map, jejich korespondující hloubky v Delve ale budou stát více Sulphitu než nyní.

Zároveň bude v mapách nyní počet Sulphitu ovlivňovat quantita mapy – čili čím těžší mapu zaběhnete, tím více Sulphitu budete dostávat.

Tato změna samozřejmě zapříčiní zvýšení celkového množství Sulphitu, a tak se zvýší maximální možná kapacita na všech úrovních vylepšení.

Zároveň se cena Sulphitu stopne na hloubce 1000 a dále se zvyšovat nebude. To proto, aby lide, kteří se snaží dostat co nejníže, nemuseli běhat do nekonečna mapy pro každé jedno posunutí.

0 0 votes
Hodnocení článku
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments