GGG o začlenění Betrayal

Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!

 

Betrayal byla pro GGG velká liga hned v několika ohledech. Uzavírala totiž sérii expanzí, která odstartovala s Bestiary a začala představovat nové Mastery za účelem postupné výměny původního systému Forsaken Masters představených v updatu 1.2.0. Niko, Einhar a Alva jsou již plně integrováni do hry a starý systém je pryč. Současně šlo také o ligu, která znovu překonala některé rekordy a byla masivní, co do počtu hráčů.

Jun v této lize ještě nefungovala plně jako Master, neboť byla úzce spjata s ligovým obsahem a představením Syndikátu. V nadcházejícím patchi 3.6.0 se i ona stane trvalou součástí hry a mezi Mastery se začlení. Herní mechanismy, které se Syndikátu týkají, budou přizpůsobeny.

S Jun se v příběhové linii budeme moct od příští ligy setkat v aktu 9 a krátce po tomto setkání bude následovat několik questů. Po jejich splnění se Jun stane plnohodnotnou součástí naší hry a začneme ji potkávat jako jednoho z Masterů. Nijak to ovšem nesníží šanci narazit na ostatní Mastery! Šance na setkání s jedním z nich bude totiž navýšena z 33% na 40%, a zůstane zcela rovna pro všechny Mastery.

Pokud v zóně potkáme Jun, můžeme tam vždy očekávat 3 samostatná setkání se Syndikátem. Vždy buď s Transportation a nebo Fortification, a současně vždy s Research a Intervention divizí. Nový systém bude mimochodem předcházet tomu, aby se jednotlivé boje v mapě překrývaly, nalezneme je odděleně.

Vzhledem k tomu, že je to dosti odlišný systém oproti tomu, jak fungoval Betrayal, GGG bude stále sledovat, testovat a případně ladit fungování interakcí mezi členy a výsledky toho, jak hráč při svých střetech se Syndikátem zvolí.

Po přidání Jun existuje nyní 5 Daily Atlas Objectives (daily questů). Bude navýšena šance z 16% na 20%, že se při splnění některé mapy Atlas Objective objeví. Tím pádem zavedení Betrayalu do core hry opět nezapříčiní menší šanci pro ostatní.

Protože celkově ale nalezneme o něco méně střetů se Syndikátem, dostaneme se také k menšímu počtu Safehousů. Odměny v nich byly upraveny tak, aby to kompenzovaly. Nicméně některé z nich, které výrazně převyšovaly ty ostatní, byly poníženy.

Upgraded Breachstones byly velmi atraktivní i jako odměna i jako koncept, nastavení bylo ovšem v konečném pohledu GGG příliš. Zisk zkušeností byl asi nejpřitažlivější a výrazně dominoval. Tul, Esh a Xoph Upgraded Breachstones měly módy navyšující zisk zkušeností původně 250%, nyní budou mít pouze 100%. Uul-Netol bude mít namísto původních 300% nyní jen 150%, a Chayula z původních 350% bude mít 200%.

Módy ovlivňující Pack Size byly upraveny také. Všechny Pure Breachstones také nyní budou mít Area Monster Level o jednotku nižší. Charged a Enriched Chayula Breachstones totéž.

Všechny tyto nerfy ovlivní pouze rychlost zisku zkušeností, nebudou mít žádný vliv na dropy předmětů!

Cartography Scarabs, Divination Scarabs a Sulphite Scarabs – u všech bude snížena jejich síla. První dva typy budou o 50% méně efektivní, Sulphite Scarabs budou o 60-70% méně efektivní, podle Tieru.

Několik dalších odměn prodělalo drobnější úpravy.

Změny také proběhly u střetu s Mastemindem, ten bude ve výsledku spíše lehčí. Jeho poražení už nebude nadále resetovat celý Syndikát, pouze organizací trochu zamíchá a všem jejím členům sníží rank o 1. Ve výsledku chce GGG udělat celý cyklus Syndikátu, Safehousů a Masteminda více přitažlivý a hratelný, a rozhodně něčím, co bude hráče bavit opakovat.

Vedle Syndikátu představila liga také Veiled Items a novou zkušenost s craftingem. I tam dělá GGG úpravy, aby se mohly stát trvalou součástí hry.

Bude snížen celkový počet ranků u některých modifierů, to je nicméně z toho důvodu, že už nebudou třeba v situaci, kdy hráči poprvé potkají Jun až v 9. aktu. Většina modifierů bude potřebovat více Unveilingu, aby dosáhly na vyšší ranky. A také se některé velmi cenné modifiery, jako např. Additional Totems, nebo Non-Chaos Added as Chaos, nebudou nadále vyskytovat zde, ale stanou se z nich Shaper a Elder vlastnosti.

Závěrem GGG dodává, že normálně nevnímají potřebu vyjadřovat se k Lore, v Betrayal lize ale hrála poměrně velkou roli, a také došlo nevyhnutelně k tomu, že její část se stala nedostupnou s odchodem starých Masterů. Slibují proto, že budou hledat nová místa za účelem budoucího znovuzapracování těchto detailů do hry.

Díky všem, za jejich aktivní účast v Betrayal League! 🙂

0 0 votes
Hodnocení článku
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments