Další informace o Synthesis

Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!

 

Jak už je známo, v příští lize se podíváme přímo do říse paměti (resp. spíš zapomnění) nového ustředního charakteru Cavase. Zatímco budeme ničit nepřátele a probíjet se skrze dungeony, neustále nás bude pronásledovat a “wall of blue of death,” tedy jakási „stěna modré smrti.“ Budeme si muset probojovat cestu k tomu, abysme mohli vůbec stabilizovat prostředí okolo. Některé zóny mohou obsahovat i 3 nebo 4 stabilizátory (zatímco například na prvních zveřejněných snímcích z příští ligy vidíme typicky 2), a čím více jich bude, tím obtížnější bude i celá zóna.

Dungeony přístupné přes Memory Nexus se budou časem ztrácet, když je budeme procházet, můžete je ale obnovovat. Všechny mají své vlastní módy a my je můžeme spojovat dohromady a vytvořit tak cestu k odemčení vzdálených sekcí. Můžeme dokonce zesílit konkrétní Memory Node tak, že efekt módů zdvojnásobí. Přirozeně, těžší módy znamenají větší náročnost, těžší bosse…. a více odměn!


MEMORY NEXUS

Větší risk, větší zisk…

Podle největšího šéfa v Grinding Gear Games Chrise Wilsona bude tato nová oblast hry zaměřená především na to, aby poskytla hráčům možnost hrát výrazně obtížněji, tedy s větším rizikem, ale současně také s možností zisku mnohem větších odměn.

“Pokud patříte ke zkušenějším hráčům a porádíte si s obtížními módy, pak je pro vás lepší spojit více zón (a tím i více módů) dohromady a dostat za svůj čas lepší odměnu,” řekl Chris. Pro méně pokročilé je tu ovšem v Memory Nexusu stále možnost chodit kratší cesty s menším rizikem.

Můžete se pokusit spojit dohromady cestu, která vás dovede až k Memory Node (něco jako uzel) a zpřístupní další odměny. Dalším faktorem je odměna za samotnou dosaženou Memory Node, pokud se nějaká nachází blízko, můžete ji rychle získat. Umístění některých si ale vyžádá i výrazně delší cesty.

S ohledem na to, že hraní v Memory Nexusu si žádá poměrně velkou mobilitu postavy na uniknutí modré stěně, padl samozřejmě také dotaz ohledně lootu. Na to Chris Wilson ujistil, že tohle rozhodně nebude věc, s kterou si budete muset dělat starost. Nepřátelé v Cavasových vzpomínkách negenerují žádný loot, který byste museli sbírat po zemi ve chvíli, kdy je zabijete. Takže se můžete soustředit na to, aby vás smrtící stěna nepohltila. Namísto toho vám vypadne veškerý loot nakonci, když se dosáhnete stability.

Takový moment stabilizace, zdá se, bude i vhodná chvíle na návštěvu města a vaší truhly, pokud budete potřebovat něco uskovat, nebo modifikovat předměty. V následujícím videu se můžete podívat na ukázku toho, jak může takový průchod Cavasovými vzpomínkami vypadat.

YouTube player


FRACTURED ITEMS

Dokončení takových vzpomínek vás bude odměňovat předměty nazvanými Fractured Items. Ty, jak už bylo zveřejněno v oznámení ligy, budou mít uzamčené vlastnosti, které nelze měnit. Pokud nasbíráte více těchto předmětů stejného typu, můžete je spojit v jeden a vytvořit tak něco zcela nového – implicitní vlastnosti, které ve hře doposud nebyly.

Tady se doslova odehrává Synthesis (syntéza), kterou naznačuje titul expanze. Nové implicitní vlastnosti se budou totiž odvíjet od původních implicitních vlastností předmětů, které spojíte dohromady. Chris Wilson k tomuhle sdělil, že “ačkoli bude v procesu zcela určitě jistá míra náhody, je podstatné, že nová vlastnosti budou v první řadě determinovány na základě toho, co do procesu vložíte,” což znamená, že budete mít mnohem větší kontrolu nad tím, jaké výsledky můžete získat. Také vám tento nový systém umožní vytvářet implicitní vlastnosti, které požadujete, ještě dřív, než je vůbec třeba začít měnit explicitní vlastnosti předmětu.


NOVÉ ARCHETYPY A PŘEDĚLÁVKY

Nové archetypy Holy a Chaos Spellcasterů budou zaměřeny především na hand-casting (ruční kouzlení, bez pomoci totemů, pastí apod.). Tento nový obsah hry bude sladěn s obměnou některých starých skillů, což by mělo společně vyústit v lepší zážitek při hraní tímto stylem. K filosofii skrývající se za těmito změnami Chris dodal:

“Rozmanitost charakterů postav je přesně to, co dává Path of Exile život. Máme celkem okolo 40 schopností a kouzel ve hře, ale jen hrstka z nich je považována za silné a opravdu se používají. Tabulky naznačují, které se k těm silným řadí, a které ne. Nyní děláme kompletní revizi a úpravu napříč všemi kouzly, abychom se ujistili, že každé bude i zajímavé i dostatečně silné.”

Současně je vhodné i načasování, to, že tato úprava přichází se hrou v Memory Nexusu. Představte si, že musíte proběhnout z jedné strany mapy na druhou, se stovkami nepřátel, co vám stojí v cestě. O to více by zřejmě většina hráčů dala přednost buildům, se kterými pouze umístí totemy, nebo aplikují debuff, a běží dál. Po úpravách, které jsme provedli, jsme ale přesvědčeni, že bude atraktivní i celá řada schopností, kvůli kterým se budete muset se svou postavou zastavit a ručně je zakouzlit.

Na krátkou ukázku se můžete podívat v ukázce níže.

YouTube player


NOVÉ UNIKÁTNÍ PŘEDMĚTY

V Synthesis jich přibude 16. „The Eternity Shroud (jeden z již zveřejněných) je dobrým příkladem toho, co zamýšlíme. Tato unikátní zbroj přináší vlastnost s efektem Glimpse of Eternity, který se aktivuje, kdykoli dostanete zásah. To způsobí, že se objeví okolo hráče bublina, ve které jsou nepřátelé zpomaleni až o 40%. Takový předmět může například výrazně změnit dynamiku hry, neboť bude vašim cílem rozhodně spíše dostat nepřátele dovnitř bubliny, než si je držet daleko od těla.“

„Naše myšlenka za tímto a dalšími novými Unique předměty značí, že k nim zaujímáme tak trochu nový přístup. Nechceme už produkovat velká množství méně zajímavých předmětů, ale chceme přinášet do hry takové, které budou mít opravdu výraznější dopad na styl hry postavy, která je využívá,“ popisuje.

Druhá část, kde tematika z velké části přesahuje nově oznámenou ligu.
0 0 votes
Hodnocení článku
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments