Řešení problémů Delirium ligy?

Pozor - jedná se o obsah přesunutý z původní domény Exiles.cz a některé části se nemusí zobrazovat správně!

Je to již skoro týden od spuštění nové ligy a GGG dostalo od hráčů zpětnou vazbu k novému obsahu. V dnešním článku se podíváme na to, jaké změny nás mohou v blízké době čekat.

Damage Delirium Monster

Čím hlouběji se do Deliria dostaneme, tím silnější a odolnější nestvůry potkáváme. Hráči hlásí, že nestvůry v hlubších fázích jsou již opravdu nebezpečné a i z vlastní zkušenosti můžeme dodat, že cokoliv ve větší vzdálenosti od zrcadla dokáže být vážně peklo.

Čím hlouběji jsme, tím silnější monstra se spawnují

GGG tvrdí, že damage je maximálně zvětšena o 30%, což není tolik. Nicméně slíbili, že se podívají na všechna monstra a jejich skilly a v případě, že by to potřebovaly, tak je upraví.

Ukazatel odměny

Pokaždé, když vstoupíme do Deliria, vybere se náhodná odměna a zobrazí se v levém dolním rohu. Když zabijeme určitý počet monster, zvedne se její úroveň a my dostaneme lepší odměny. Původní plán byl, že čím silnější nestvůry budeme zabíjet (čím dál od vstupu do Deliria budou) tím rychleji se nám bude naplňovat ukazatel. To ale teď nefunguje a ukazatel se plní pouze dle počtu zabitých monster.

Do budoucna bychom se tak měli dočkat této úpravy, která bude i navíc ukazovat, jak obtížná situace momentálně je a ne jenom úroveň odměny.

On-Death efekty

Jistě se Vám v Deliriu stalo, že jste dostali insta kill a vlastně jste ani nevěděli proč. Jeden z důvodů může být ten, že během eventu se náhodně spawnují monstra, která po smrti spustí nějaký efekt. Problém je, že tyhle monstra nejsou vidět a ani není slyšet, že by se nějaký efekt spustil. GGG si tento problém uvědomuje a hodlá ho řešit.

Předešlý content

Běhat Delirium a zdržovat se třeba ještě plněním Legionu zní jako výzva, ale momentálně se to moc nevyplatí, protože ztrácíte drahocenný čas. Do budoucna se však nejspíš dočkáme úpravy, kdy se nám bude přičítat čas za plnění „starých“ eventů, abychom je mohli plnit i v rámci Deliria, a těžit tak odměny ze všech contentů.

„Vysávání“ itemů

Sbírání itemů je zdlouhavé. Natož pak, když běžíte Delirium a hrajete o sekundy. Hráči navrhují, aby se veškeré itemy, které během Deliria padnou, vysávaly jako třeba v Delvu a po skončení eventu byly vyplivnuty ven.

Je to samozřejmě zajímavá myšlenka, ale GGG se nelíbí a rozhodně ji neimplementuje. Schválně nastavili dobu trvání Deliria tak, že bychom měli být schopní sbírat pro nás důležité itemy (použivejte itemfiltry) a dokončit Delirium. Z vlastní zkušenosti můžeme říct, že stíhat to lze. Je to pak i větší výzva a o to přece jde ;).

Optimalizace

Problémy s optimalizací provázejí PoE od jeho začátku a s každou ligou se objeví další problém a ani Delirium není vyjímkou. GGG si uvědomuje, že s patchem 3.10. něco „rozbili“ a problém řeší.

Viditelnost aneb 50 odstínů šedi

V neposlední řadě se hodně řeší i viditelnost. Vždyť přece šedá mapa s šedou mlhou, šedými monstry a šedými efekty je strašně nepřehledná, a člověk si tak vlastně říká, jak to mohli v takovém stavu vypustit.

50 odstínů šedi

Vývojáři již vymýšlejí a pracují na tom, jak tento problém vyřešit a udělat hru mnohem přehlednější.

Bindovací tlačítko pro ukončení eventu

Konečně se dočkáme i toho, že si budeme moci nabindovat tlačítko pro ukončení eventu. Hurá! Už nebudeme umírat kvůli tomu, že jsme museli kliknutím ukončit event.

Co říkáte na novou ligu? Jak se Vám zatím líbí a na kterou z těchto změn se těšíte nejvíce? Dejte nám vědět do komentářů a rozpoutejme diskuzi.

0 0 votes
Hodnocení článku
guest
1 Komentář
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Hiero
Hiero
19. 3. 2020 07:00

Střídám PoE s Diablem takže jsem se ještě nedostal na endgame ale hodně ze zmíněních věcí mi celkem chybí i během expení (momentálně jsem myslím na konci 9. aktu)
Liga celkově se mi hodně líbí jen s čím vyšším lvlem tak tím víc to akorát zdržuje a odměny jsem z toho ještě neměl buh ví jaký(až teda asi na dvě deliria kde mi dohromady popadalo asi 10 unikátek což při expení pomohlo jak cyp :D) .. (až budu v alespoň červených mapkách tak budu asi mluvit jinak o rewardech 😀 )
každopádně kdyby přidali styl lootu jako v Delvu tak by to celou sezonu zjednodušilo (jsem typ člověka co bere i každej Wisdom a Portal a pak se diví co dělat s 15k scrollama 😀 ) pre ten loot je u toho fakt nedomyšlenej 😀

a ještě k tý viditelnosti typu 50. odstínu. náhodou je to super! 😀
spelly mobek jsou v tom vidět krásně, nebo alespoň jsem zatím neměl problem při vyhejbání se čemukoliv čemu se vyhnout dá
graficky mi to přijde pěkné, není to buh ví co, to jó.. ale je to příjemná změna oproti všemu zářícímu 😀
navíc pusťte si nějakej nabušenej song kterej má klidnej začátek a pak se pořádně rozjede 😀 v tom klidným začátku budete a pak ten pocit jak houstne mlha, song se rozjíždí a ty už lítáš po mapě 😀
a ještě k přehlednosti, osobně si myslím že přehlednost je tam dobrá, jediný co mi v přehlednosti vadilo jsou ty „vejce“ (či co to je :D) na zemi který po přeběhnutí po nich spawnou mobky, tak že když máte vstup do deliria na druhým konci mapy tak to skoro není vidět jak je hustá mlha 😀

Ukazatel odměny by bylo super upravit, ten mi oproti grafice přijde nepřehlednej, nebo spíš přehlídnutelnej.. u rámečku ukazatele bych předělal trochu barvy aby byl líp vidět a trochu ho roztáhnul do vejšky (přeci jen každýho zahřeje u srdíčka když zabije pack mobek a uvidí že se ten bar pohne víc jak o jeden pixel za pár packu přímo delirium mobek a o to víc to naštve když to při větším baru o jeden pixel nestihnete vytáhnout na další uroveň rewardu :D)

ve zkratce, liga se mi líbí ale snesla by pár uprav a já osobně bych krom grafiky prostředí/mobek atd. uvítal všechny zmíněné věci v článku 🙂